ADHD

Fan!

Jag läste lite om ADHD på internet...
För att jag har diagnostiserats för de...
Har dock inte fått svar än..
 
Men alla symptom,
Utom att komma försent till skolan,
Passade in på mej..

  • Allmänt slarvig i skolan och i hemmet.
  • Är konsekvent sen med uppgifter.
  • Glömmer konstant saker som läxor.
  • Är lättdistraherad med ett kort uppmärksamhetsspann.
  • Kommer ofta för sent till skolan.
  • Gör allting som har en deadline först i allra sista minuten.
  • Kommer med många ursäkter för saker som inte blir gjorda.
  • Ger intryck av att inte lyssna vid tilltal.

  • Det är sympomen...

    JAG VILL INTE BLI SPECIALBEHANDLAD,
    PGA EN SJUKDOMSLIKNANDE DIAGNOS JÄVEL!

    Damn, vad jag är sur och irriterad på mig sj.

    Skriv en kommentar,
    Om du är i liknande situation,
    Eller har varit.
    Du kan ju alltid skriva endå..?

    Puss&Kram


    Din åsikt
    Postat av: Amanda

    Hej. Ser att du har kanske ADHD. Kanske du vill gå ut på stan å fika nån gång? Du är väldigt söt för att vara ett blivande ADHD barn :))

    HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHHAAHAHAHHA ASG <3

    2009-08-17 @ 12:36:17
    URL: http://mandizzh.blogg.se/

    Låt mig veta vad du tycker här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0