Helgen utan täckning, men med morbror.

HeJ!
Jag har inte kunnaty blogga under helgen,
Har varit i skogen hos min morbror.
Haft sjukt dålig mottagning.
Men i allafall XD
I går så va vi ute på prommenad,
Vi va ute och gick i skogen,
En och en halv timme XD
De har inte blivit någe jogging heller..
Asso, de blir ju så mörkt å läskigt i skogen (A)
Om jag hade kul?
Jo de hede jag väl.
Men de va ju lite störande att de inte va någon täckning.
Jag somär sms beroende (A)
Nu har jag kommit tillbaka till sivolicationen(stavning?)
YAAY!!!

Vad jag gör nu?
Jo jag sitter på enstol i mitt rumm.
Och är helt överlycknig.
Mamma har satt i hårfärgen i mitt hår XD :D
()

Going Pink! :D


Din åsikt
Postat av: Natalie

Jag tycker att du har en riktigt nice sida! Har du ork så slå även ett öga på min :D.

2011-07-11 @ 14:09:50
URL: http://gravidforsakring.net

Låt mig veta vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0