Saknar syster<3

Syster,
Du åkte till din kille idag,
Jag brukar inte sakna dig när du är borta en dag.
Men.. de har känts tomt.
Kan ha att göra med att,
 Du sa inte hejdå till mej innan du drog >.<
Och nu är du i stora sthlm..

Nu är de bara jag,
Mamma,
och mina två småbröder hemma..

Jag har ont i huvudet. ) :
Har druckit sjukt lite idag.. :/

Jo, idag har jag väl,
Jag har joggat en halvtimma men hunden,
Mitt på dan,
Och efter det vart de till å duscha,
Och sen byta kläder ofc ^^

Sen har jag messat lite med mitt ex,
Och en av min killes kompis^^
Dom har varit lagom lite sociala-.-

Sen har man väl chattat lite på msn/FB/EC..
Har hittat ett jagom kul spel på FB.
FarmVille heter det^^

Jag och b-vän har glidigt ifrån varandra..:/
Och jag hoppas på att de blir bättre.
Vi måste träffas snart<3
Du är lixom, ljuset i mitt liv<3

Sen ska jag prata med en tjej från soc på fredag.
Jag gör de varje vecka...

Hoppas ni haft en pra dag :)

Puss&Kram<3


Din åsikt

Låt mig veta vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0