Regn-glasögon

Hej och god kväll,
Jag har funderat lite på glasögon,
Jag tänkte att de måste vara rå jobbigt med glasögon,
När det regnar,
Det blir ju prickar på glaset,

Och då funderar jag på hur man skulle kunna undvika det,
Och då tänkte jag;
Man skulle kunna göra typ små runda, jätte tunna glas,
nästan som plast liknande saker att ha på ögonen,

men sen kom jag på att det redan fanns,
och de heter linser...
FAN va besviken jag blev....


Vad betyder medioker?

jaja, de är nu klart att jag ska få en kontaktfamilj,
men jag vet inte när..
De måste bara finnas en som passar på mina krav:

1.Mobil-täckning
2.Djur
3.Minst ett barn som är äldre än mig
4.Tillgång till Dator
5.Tillgång till internet.
6. 2 st föräldrar
7.Snäll familj
8.Ikke gnällig familj.




Nä nu ska jag lägga mig i sängen med min älskling,
Jag är bara lite osocial just nu xD

Skriver mer i morgon,
Puss och kram :'>

Din åsikt

Låt mig veta vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0