SavedByAnAngel

Ni kanske undrar varför min blogg heter ''SavedByAnAngel''?

Jo, det är så att jag har velat ligga död under jorden en stor del av mitt liv,
Men för precis 7 månader sen så träffade jag min Drömm kille (:
Han räddade mig från att göra livets stösta misstag,
Han räddade mig från att hoppa ner från berget.
den 16/11-08, det är dagen jag aldrig kommer glömma,
Jag menar, vännerna finns ju,
Dom hjälper mig,´
Men det är inte samma sak som en mans beröring,
En mans kärlek,
Och en mans omtanke.
JAg menar inte som en Fars bild av en man,
Utan som en pojkväns bild av en man.
Utan honom skulle jag inte kunna sitta här och skriva alla orden,
som nu kommer ligga på min press.
Jag har mått så grymmt dåligt.
Och det är inte någon speciells fel.
Jag vet inte vad de va som gjorde de,
Om de va att jag hade varit mobbad i 5-6 års tid,
Eller om de va de att jag bråkade oerhört mycket med min mamma,
Eller om de va de att jag flyttade från min mamma,
Min syster och mina två bröder,
Flyttade då till min mormor och bodde där 6 månader ungefär,
Och sedan började mamma och mordmor bråka,
jag vet inte om vad, och då va jag tvungen att flytta,
Och tack för de,
Min mormor ''spinned my head round round'' när hon psykoligiserade mig,
(hon är/var psykolog)
och sen att jag då flyttade hem, och det vart en stoor förändring igen,
eller att sen efter allt de hände så gjorde min kille,
Lukas, slut.
Som jag hade varit ihop med i typ ett halvår.
(saknade honom som fan! (tack yekta för all hjälp, utan dej hade jag gått under)
eller om de bara va så att jag va helt slut körd, eller att jag inbillade mig att jag mådde piss?

Vad tror ni?

Men de e i alla fall därför min blogg heter som den heter (:

Din åsikt
Postat av: Anonym

vilket berg?

2009-06-28 @ 12:38:50

Låt mig veta vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0