Tiden räcker inte till!?..

De e fukk'd up jobbigt,
Min kille fyller år idag..
Och jag måste sitta hemma,
å vänta på att min hund ska komma hem..
Jag blir galen :'( 
Gaaah,
Mamma kommer hemm kl halv sex..
så hon kommer hit om en timme typ..
har varit i stockholm för att åka VGLN..
Så jag är ensam hemma och har rå tråkigt..
Tänkte fråga amanda om hon ville ses..?
men jaja,
jag har i allafall kommit framm till att,
Jag ska bli försvars advokat när jag blir vuxen.. 
Jag kommer typ va klar med utbildningen vid 28 års åldern^^
(de tar tio år att utbilda sig va?)
Och min kille ska bli SK8 proffs ^^,

Dagens ord: FakkDamp

Din åsikt
Postat av: philip

jag har inte sagt att jag ska bli sk8 proffs! =P

2009-06-26 @ 11:09:00

Låt mig veta vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0