Bloggen är ny!

De är as länge sen jag bloggade nu..

så jag vet inte hur jag ska börja,
kan vä börja såhär?

Jag är/har varit data ''beroende''.
I alla fall enligt min mamma.
Hon säger att 5-15 timmar om dagen är alldeles för mycket..

Men nu...
På senaste tiden har jag bara suttit,
tre timmar i veckan vid datan (Y)

Jag är ganska stolt faktist (A)

Men nu blir de åt minstånde 1 timmer per dag vid datan..
Efter som jag har min blogg (:

Jag ska fixa bloggandet denhär gången (Y)

Jag är en 14 årig flicka, som heter jannice.
Är inte alls bra på att blogga (Y) <3
Ni får gärna kommentera (Y) <3

Din åsikt
Postat av: I Huvudet På...

Va ska du skriva om?

2009-06-15 @ 00:44:30
URL: http://tankemossan.blogg.se/

Låt mig veta vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0