Godnatt,

Idag har jag varit med madde,

Vi hade sjukt trevligt:)

Först gick jag hem till henne, 

Ä kollade på när hon fixade sig:)

Sen drog vi ner på stan,

Å skulle ta en fika,

Men allt va stängt,

Så vi fastnade på en parkbänk vid ån istället XD

TrevligtTrevligt,

annnars har dagen varit skit seg,

Nå jogging har de inte blivit heller,

Jag har vari aldeles för lat.. :/

Så jag vaknade vid 11,

kollade lite på tv,

Sen så satt ja på datan för att jag skulle kolla min bdb å så.

Då fastnade jag vid datan till kl 16.30 :S

sen va jag tvungen å laga mat,

Stekt potatis å fiskpinnar (Y)

Sen ringde madde,

Oxh undrade om vi skulle gå å ta en fika,

Såklart så tackar man ja till å va me den underbara personen :)

Och sen drog jag hem vid 18.30 typ?

För att made skulle få besök,

Och jag skulle handla godis (A)

Sen fastnade jag vid datan igen,

Har suttit här tills nu XD

och nu funtar jag på å gå å kolla på tv :)

Så,

Godnatt då svenska folket! :D







Din åsikt
Postat av: robin hood

Tja bitches!

Kul att ni verkar trvias med designerna!

Ni vet ju att jag kan göra nya när ni haft dom ett tag jag menar ni ska ju inte känna er fast med dom lix!

Bara beställa nya.



Men det är inte därför jag kommit in till er blogg utan för att jag tänkte att som tack för designen så kunde ni ju skriva en liten fråga i min frågestund och följa min blogg med bloglovin om ni har det.



Puss puss Honeys!

2009-10-20 @ 13:38:15
URL: http://matildasoet.blogg.se/
Postat av: heeje .

fiiiin design , checka in min blogg ,

2009-10-31 @ 17:55:24
URL: http://norrtaljekommungossip.blogg.se/

Låt mig veta vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0