Körsbär!

Hel alla människor!

Ni har matilda varit jätte söt igen!
Och fixat till min blogg. :)

Tack till henne!
Stort tack till matilda(Y)<3
___________________________________________________________________________________________

Jag och min äslkling har gjort slut, p.ga multiple anledningar.
Och jag saknar honom som fan,
Vill bara att de ska vara han och jag igen.
åtta månader var underbart!

Vill att ni ska veta de,
Jag älskar philip olsson!
____________________________________________________________________________________________

Förlåt att jag inte bloggat på länge,
Har kännt mej tom pga åvanstående anledningar!

Och har inte kännt nån ork/mening med att skriva,
P.ga så få kommentarer (A)

Ska försöka bli aktiv igen..
Och skriva intressanta sakner som att,
Plommon är gott :)

Jag gillar korsbärssaft!

Nejdå, men jag ska skriva lite saker här:)

Vad tyx om designen? :)

TACK en en gång matilda<3

Din åsikt

Låt mig veta vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0